Varmblodet Donna Sarina

Alla inlägg den 21 april 2013

Av Donna Sarina - 21 april 2013 16:09

Frej var då med i unghingstpremieringen idag på Brk här i Boden,hade inga höga förväntningar att få så höga poäng eftersom han inte fått det före på utställningarna han varit på heller!

Men han skötte sig superbra i de moment han skulle göra..

Nu vet jag inte poängen eftersom det inte hördes så bra i högtalaren :(

Var och fråga efteråt men de kunde inte ge mig dom då..så får vänta tills de skickar dom till mig..

men vet att det inte vart mer än vad han brukar få..alltså 35p

fick lite bilder :)


                     


Tack snälla Matilda Lundström som ställde upp en hel dag för att ställa ut honom åt oss   

Av Donna Sarina - 21 april 2013 16:05

Donna och Frej gick snabbjobb igår..eller Donna gick ett lättare jobb efter att hon varit vilande två veckor för Blodmask som nu är borta..


   


Sen fick också Frej springa på banan med Tord i vagnen..så därför har han så stor vagn på sig ;)

Han behöver betydligt mer jobb innan vi kan tänka på kval...

       


Sen duschade jag honom ordentligt efteråt för han ska ju på unghingstpremiering i morgon..

snyggingen :)

 

Presentation


Bloggen som handlar om våra hästar: Donna Sarina & Niras Malenta







Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards